mylifeasmicka

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Mikaela Bergström - 10 januari 2012 20:16

dudududdu, hihi, eftersom jag inte har något att skriva om så tänker jag bara tipsa som en sak jag använder till mitt hår.

Det är en spray som skyddar mot att håret blir slitet när du plattar det, och det blir mycket enklare att få håret platt när du använder det. Håret får också glans av det.

Loreal Studio heter den och ser ut så här.-

Finns på h&m, för runt 149-199 kronor.

     


även Björn Axén hårinpackning, det hjälper ditt hår jäääätte mycket, måste vara världens bästa hårinpackning!

ser ut så här. -

Finns att köpa på Åhlens, för 150 kronor, och det är helt klart värt att använda det.

 


så, tipsarn här va. hahah.


lol

Av Mikaela Bergström - 10 januari 2012 15:55

alltså, jag tycker det är så sjukt onödigt att kommentera/påpeka små saker som ingen annan förrutom du vet om. Alltså, en hemlighet ska ju vara en hemlighet, right?

lol på dig.


aja, tillbaka på bloggandet, tror jag. Första dagen i skolan, eller, efter lovet, haha. Känns hur skönt som helst att få träffa mina underbara vänner igen.<3 Har inte träffat dom något alls nu på julovet. Får ta och ändra på det. (Y)

Ska i vilket fall i duschen snart, ska tina upp mig, känner mig som en isbit, och jag har ändå suttit i vardagsrummet i minst en timme, efter att ha väntat på bussen minst 40 minuter. Usch på det här pissvärdet, snön kan ju inte komma nu till våren. Hallåååå? ingen jävla koll alls.


tror jag ska se film efter att ha varit i duschen, känns som jag behöver det. haha. 

Är ganska trött nu faktiskt, ska lägga mig ganska tidigt ikväll. Tror jag, hahahha.

Ikväll avslutas också den där tävlingen jag är med i, där jag kan vinna en Iphone 4s, tror inte jag kommer vinna, men kan behöver ju inte sluta hoppas för det. :D


puss


   

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards