mylifeasmicka

Alla inlägg den 11 januari 2012

<3

Av Mikaela Bergström - 11 januari 2012 21:36

Roligaste kvällen på länge! Trodde inte att den skulle bli särskilt kul, eftersom jag var trött, och på dålig humör, men det ändrade sig, hihi.

Ni är så sjuuukt härliga alla fina människor! <3


I vilket fall, så såg jag ett par sjukt snygga skor inne på din sko i dag, ska försöka tigga till mig dom av pappa, haha. Faaast, dom kostade ganska mycket, så är inte säker på att jag kommer få dom.

Sånna här ---> fast i blå!


'  


snygga, eller hur?

Imorgon ska man träffa Hanna efter skolan, myyyys! <3

Av Mikaela Bergström - 11 januari 2012 07:04

yes, godmorgon alla fina människor!


Har ingenting att skriva om just nu, förrutom att jag snart ska dra till bussen för att åka till skolan. Har minst 3 håltimmar idag, och så ska jag se ifall jag kan fixa ett nytt busskort till mig idag också, för man kan typ använda busskorten i 3 månader till.

Ska in till stan efter skolan också, ska träffa bella. :D

hihi, aja.


EN SAK TILL

pastellfärger kommre vara inne i sommar, just so you know.

Det är fins tycker jag, hihi, och man ser brunare ut i ljusa färger också.



puss  



Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards