mylifeasmicka

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Mikaela Bergström - 30 januari 2012 18:45

yes, tänker satsa på snedbena igen, har haft mittbena typ hela förra sommaren, och så hela vintern, så byter nu. hihi. Tänker lägga upp bilder här så att ni inte får värsta chocken eller något när ni ser mig irl.

Mår ganska dåligt just nu, har huvudvärk, ont i halsen, har typ lite lock för öronen. Usch, jävla skit förskylning. Blir nog ingen skola imorgon.


   


 

håller handen för ansiktet för att jag inte har sminkat mig idaaag, för er som undrar alltså. haha.

puss

Av Mikaela Bergström - 30 januari 2012 15:02

Yes, ska äntligen ha en frågestund, ni kan fråga allt mellan himmel och jord, anonymt eller inte. Jag svarar ärligt på aaaaalla frågor.


 

Av Mikaela Bergström - 30 januari 2012 12:30

nu kommer jag hålla mig fast vid den här headern ett tag. Byter hela tiden känns det som. Men i vilket fall blev jag väldigt nöjd med den här. hihi. :D

Är hemma från skolan idag, har huvudvärk, och lite feber tror jag. Såååå.. igår var jag vid södervärn, hade jätte kul, en av dom bästa helgerna på länge.

Finns inget att skriva om just nu, finns på mobilen!


puss

Av Mikaela Bergström - 30 januari 2012 11:37

Är just nu med i en tävling där jag kan vinna goodiebag från Victoria's Secret fylld med underkläder, body lotions, läppglans m.m värde hela 2000 kr! Och jag vill såklart vinna, hihi.


Så. DENNIS M. ÄR BÄST!


checka hans blogg också. 

---> http://dennism.se/



puss

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards