mylifeasmicka

Alla inlägg den 23 januari 2012

K

Av Mikaela Bergström - 23 januari 2012 20:30

Nej, men haha. Har gått runt och sakt det hela dagen, känner mig fett dryg, hihi. Efter skolan tog jag bussen till mamma, och moa t stan eftersom hon skulle träffa Nattis. Jag åt mellis och pratade lite med mamma, sen åkte vi till skokanonen eller vad det nu heter, och där köpte jag ett par SJUKT SNYGGA SKOR! hihi, guud vad snygga skor det finns, jag ville ha minst 4 olika skor, men det fick bli ett par idag, och ska försöka tigga till mig ett par blåa klackskor av pappa på onsdag. :D

Efter det skjutsade mamma mig till stan, och där träffade jag Bella, och var med henne till sex ungefär, sen gick jag och träffade Robin, och när han skulle hem gick jag till stan igen, och sen kom pappa och hämtade oss där. Sen åt vi precis kvällsmat, och nu ser jag på Simpson. haha. 

Imorgon ska man kanske träffa Bella på stan igen, så det blir naaajs, sen drar man till mamma.



Det har tagit mig mer än en timme att skriva det här, haha, så jag sitter och snackar med Bella på Facebook skype grejsen just nu, hahha, fy fan vad söt hon är när hon äter macka. Älskar dig finis. <3


aja, puss hej

Av Mikaela Bergström - 23 januari 2012 07:26

ska snart till skolan, uschhh, orkar verkligen inte. Får skjuts av pappa, haha. 

Efter skolan ska jag nog träffa Bella. Ses, puss


 

hihihi

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards