mylifeasmicka

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

det här är en rubrik

Av Mikaela Bergström - 15 februari 2012 20:58

vad fan finns det att skriva när man varit hemma en hel dag? Jag var i duschen förrut, och sen fönade jag håret och plattade det sjuukt noga, sen kom moa hem, och så åt vi mat, och nyss såg jag på tv med mamma. Haha, chattade också med Bella, och henne saknar jag sjuuukt mycket, har inte träffat henne på hela veckan, och det suuger.

Skulle dra in till stan imorgon, men så ska man äta vid mormor tydligen, så blir inget då heller.

Ska se på någon film med mamma nu, så måste dra..


kyss

 

hhaaha, vad faan, hittade den här på mammas dator..xd

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Bergström - 1 mars 2012 19:13


Innan du uttalar dig om mig, ska du känna mig.Innan du uttalar dig om mitt sätt, ska du veta något om det.Innan du uttalar dig om mina vänner, ska du känna dem.Innan du uttalar dig om mitt liv, ska du leva det.Innan du uttalar dig om något, ska du ti...

Av Mikaela Bergström - 28 februari 2012 16:26

Kvällen igår slutade med att Nattis sov över. haha. :D Hon åkte med bussen för ett tag sen, och har precis varit i duschen, ska snart upp och föna håret.. Har bytt mobil till moas rosa knappmobil, är ganska trött på den andra, hihi. Idag ska jag ...

Av Mikaela Bergström - 26 februari 2012 19:02


Igår så var jag, moa och Nattis först på stan, hade super kul! Sen tog vi bussen hem, och skulle först se film, men drog hem till rasmus och var där till typ halv två två. Sen gick vi hem och såg på film. Men Nattis somnade. Vaknade i vilket fall run...

Av Mikaela Bergström - 23 februari 2012 22:39

bara en tillfällig header, hinner inte fixa mer på den ikväll. sov gott alla fina. puss ...

Av Mikaela Bergström - 23 februari 2012 21:53


mitt hår i alla tider, haha.     

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards