mylifeasmicka

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Mikaela Bergström - 25 januari 2012 18:03

Gotland är som en liten falsk ö, där rykten sprids på en dag, och falska människor finns över allt. Det räcker att man säger något till sin allra närmaste vän, så vet alla om det sen.

 Man kan inte göra, visa, eller prata med någon, har jag fattat nu. Man kan skaffa nya vänner, och sen duger bara den gammla vännen till att berätta allt det nya som händer. Fy fan.

Jag vill inte veta något om ditt liv, du är en falsk bitch med problem. Problem som jag inte vill veta av. Du är lika falsk som alltid. Fuck off.

Av Mikaela Bergström - 25 januari 2012 15:07

eftersom jag inte har något annat för mig så har jag tagit kort på min nya skor, och lite andra grejer haha. Ska snart upp och platta håret, har inget annat för mig, så vad ska man gööööra?
Lyssnar också ¨på Maddi Jane,hon är sjukt duktig på att sjunga! Imorgon blir det skolan, sen efter skolan ska jag nog träffa någon. hihi. Eftersom Moa och Nattis är och solar idag, fick jag sjukt med lust (säger man så?) att göra det med, för jag är typ blek som ett lakan. Usch för vintern. Längtar efter sommaren sjukt mycket! Snön kan bara gå och hänga säg.


här kommer bilderna i vilket fall.


       

grejerna jag köpte igår.

   

och så världens bästa bok också, hihi

Av Mikaela Bergström - 25 januari 2012 12:03

Kännde mig ganska hängig i morse, så stannade hemma från skolan, men jag fick sova ett tag, så nu mår jag bättre. :)

Idag ska jag bara slappa, ska snart upp och ta en långt bad, hihihi. Sen ska jag plugga, har spanska och bild läxa. Sen ska jag plugga matte också. Usch..

Mamma ska också kolla ifall det finns plats ledig på solberga, hihi. Suppper :D


aja, pussar


 

moa och jag för några sommrar sen.

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards