mylifeasmicka

Alla inlägg under januari 2012

lol

Av Mikaela Bergström - 10 januari 2012 15:55

alltså, jag tycker det är så sjukt onödigt att kommentera/påpeka små saker som ingen annan förrutom du vet om. Alltså, en hemlighet ska ju vara en hemlighet, right?

lol på dig.


aja, tillbaka på bloggandet, tror jag. Första dagen i skolan, eller, efter lovet, haha. Känns hur skönt som helst att få träffa mina underbara vänner igen.<3 Har inte träffat dom något alls nu på julovet. Får ta och ändra på det. (Y)

Ska i vilket fall i duschen snart, ska tina upp mig, känner mig som en isbit, och jag har ändå suttit i vardagsrummet i minst en timme, efter att ha väntat på bussen minst 40 minuter. Usch på det här pissvärdet, snön kan ju inte komma nu till våren. Hallåååå? ingen jävla koll alls.


tror jag ska se film efter att ha varit i duschen, känns som jag behöver det. haha. 

Är ganska trött nu faktiskt, ska lägga mig ganska tidigt ikväll. Tror jag, hahahha.

Ikväll avslutas också den där tävlingen jag är med i, där jag kan vinna en Iphone 4s, tror inte jag kommer vinna, men kan behöver ju inte sluta hoppas för det. :D


puss


   

Av Mikaela Bergström - 5 januari 2012 13:25

Är med i en tävling, där jag kan vinna en, haha. Inte för att jag tror att jag kommer vinna den, men jag tipsar er om den iaf.



iii


http://dennism.se/vinn-en-iphone-4s/#comments



så, nu har jag tipsat er, hihi. 

lycka till, eller något, haha. 


xoxo

Av Mikaela Bergström - 4 januari 2012 22:34

vet inte vad jag ska skriva riktigt, pallar inte blogg något, eftersom jag har twitter nu, fan mycket enklare en att skriva ner hela jävla dagen i bloggen, haha. 

Meeeeen, aja. Kollar på en knappmobil på tradera, har valt ut 4 stycken jag sk välja mellan, som jag kan använda när jag är trött på min xperia, men jag kan twittra och allting från mobilen jag har nu, så vet inte ifall det är värt att köpa en knappmobil för min månadspeng ifall jag inte kommer använda den. :/

Idag hjälpe jag mamma att handla och lite sånt, köpte hårfärg, eftersom jag ska fylla i utväxten innan skolan börjar. (Y)

I vilket fall så fick jag Justin Bieber´s bok av pappa, har läst den 4 gånger redan, och fick den igår, hihihihi. Love him. <3

Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, tror jag är klar..haha.


Men jag kommer nog inte blogga så mycket nu, ni får följa mig på twitter - @mickabergstrom 


XO!

Av Mikaela Bergström - 1 januari 2012 21:10

Ja, nu har jag gjort 2012s header, ska se hur länge jag har kvar den, haha. Brukar göra nya när jag har tråkigt.

Till något helt annat nu då, imorgon, ska sanna och lovisa sova över här, så vi måste fixa med rummen så att vi får in sängar och så, också handla godis, hihi.

Ska byta om, och sen ska jag träna ett tag, hihi, funderar på att dra ut och springa, men det typ regnar, är blött, och skiiit mörkt, så jag tror jag gör det imorgon istället.


aja, kommentera vad ni tycker om headern, okej?


puss





Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards