mylifeasmicka

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Mikaela Bergström - 2 februari 2012 20:49

Finns inget att skriva om just nu, förrutom att jag var med Bella efter skolan, och att jag sitter och pluggar för spanska provet som är imorgon. Eller, jag försöker...haha. 

Glömde min väska hemma vid Bella, såklart. Men ska vara med henne efter skolan imorgon, och Amanda, Linus och Hugo. Sen blir det puma med Bella och Amanda. Sen från lördag ska Sanna och Lovisa sova över. Blir en helt awesome helg!

Moa sitter och sjunger (om man nu kan kalla det att sjunga), på sitt rum just nu, så kan inte tänka. haha. HÅLL KÄFTEN!

Ska typ ner och hämta vatten snart, är törstig som fan. 

aja, önska mig lycka till på provet. 

puss


 

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards