mylifeasmicka

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Mikaela Bergström - 19 februari 2012 21:27

eftersom det inte funkade att ladda upp bild och så igår kommer jag med kvällens snyggingar ikväll istället.


Bella, världens finaste och underbaraste människa. Finns absolut ingen som hon. Älskardig!<3


Birk, en sjukt snygg kille som jag tyvärr inte känner så bra, men han har jätte fina ögon!



Min dag: Skriver om min dag lite kort bara, vaknade typ halv tio hemma vid bella, men somnade om och typ vaknade runt elva igen, och då typ, gick vi upp och åt frukost, och snackade facebook skype eller vad fan det heter med Amanda. Saknar den tjejen alltså.<3

Sen såg vi på tv och lite sånt, och sen skulle Moa och Jag med bussen till stan för att vara med Hanna, så vi mötte henne vid bingan, och där köpte vi lite godis och energidryck, sen tog vi bussen till stan, och där träffade vi Joel, som väntade på Joakim, eller något sånt. Sen typ, var vi med honom tills Joakim kom, och då typ, satt vi på donken och pratade lite. 

Sen kom pappa och hämtade mig och Moa, och då åkte vi och åt på indisk resturang, jätte mysigt, hihi. Sen hämtade vi våra grejer vid mamma och åkte hem till pappa. Var nyss i duschen, och ska typ packa upp och lite så snaaart.


ni får ha det bra mina änglar.

Love2u,<3

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards