mylifeasmicka

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Mikaela Bergström - 13 februari 2012 21:06

ni undrar säkert varför jag skrev "fuck yea" i den förra rubriken, men det var för att jag skulle lägga upp denna biiild. ----->



Jag dör fan av garv varje gång jag läser en sån här. HAHA

Av Mikaela Bergström - 13 februari 2012 20:32

dålig uppdatering över dagen, har loggat in på bloggen flera gånger men har inte skrivit, haha. cp jag är. AAJA, kom hem ganska tidigt från skolan, så det var naajs, gick i duschen och tog ett ganska långt bad, sen gick jag och moa in till Moa.G för att plugga, så medan vi pluggade så fixade vi nya låtar till mobilerna. hihi. 

Sen gick moa och jag in och åt, och sen gick jag i duschen igen för att tvätta håret, och det tog typ, ganska lång tid det med, haha. Och nu så sitter jag utan liv på rummet och ska snart föna håret, and it suck. eller något. 


Imorgon har man utväcklingsamtal klockan 9, och vi har sovmorgon till tio över, så vi missar en lektion då, haha. :D vet bara inte vilken just nu..

Sen ska man nog till stan, så det bli naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs. haha. 


ska gå ner nu, see ya <3


 

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards