mylifeasmicka

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Mikaela Bergström - 5 februari 2012 21:29

Ska skriva om min helg nuuu

I fredags så var det först några minuter på stan med Bella, Amanda och Hugo, sen gick vi alla hem till Bella, och hade skit kul. hihi, Amanda gick hem typ vid fem, och sen var jag och Hugo kvar vid henne tills vi skulle till puma. Och sen skulle Hugo till någon, och jag och Bella gick till puma. Och det var awesome! Sen kom pappa och hämtade oss vid typ tolv.

Och så åkte vi och köpte godis och chips, för på lördagen på Sanna Och Lovisa, och vi såg typ på film, och hade oss. HAHA, och sen åt vi tacos, och satt sen uppe och snackade och lyssnade på musik till typ halv två, sen typ somnade vi, hihi. Och idag så vaknade jag typ vid halv tio. -.-

Så gick upp, för dom andra var typ också vakna, så vi typ gick ner och åt frukost, och så på film, sen gick vi upp och fixade oss, sen såg vi på film igen, och sen gjorde vi typ hamburgare, och åt det, sen såg vi på Det Okända. Sen kom Sannas mamma och hämtade oss, och så åkte vi till martebo kyrka, och där garvade jag så mycket att jag inte fick luft. Helt seriöst, har ALDRIG haft så kul förrut. haha. 


aja, det var min helg. puss

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards