mylifeasmicka

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Mikaela Bergström - 14 februari 2012 18:41

Sitter inne vid moa.gay just nu, ska typ se på film, haha, och jag ska typ fixa med mitt skal på mobilen ocksåååå.


Nu är veckans snygging grejs på facebook, gilla så har du chansen att bli veckans snygging!

hihohaha. Nej, men vi ska se på mamma mia, s´å måste gå nu. haha.

kyss


Av Mikaela Bergström - 14 februari 2012 08:05

Har ju utvecklingsamtal klockan nio..om en timme alltså, haha. Har nyss fixat mig, och ska platta håret lite till bara, hihi. Ah, ska väll ner och äta frukost eller något? Brukar annars inte äta det, men jag är typ hungrig nu, så..;s

Men ska nog fixa någon sån där sak som moa har gjort? Typ "Veckans snygging" eller "Veckans person" eller något, just nu skriver jag ju bara om vad som händer in my life, och det är kanske inte så kul att läsa på liksom?

Så ska väll fixa något sånt, men inte nu. haha :D


ses.


 

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards