mylifeasmicka

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Mikaela Bergström - 11 februari 2012 20:32

Gud vad bra han var! Jag satt typ och dog här hemma, haha. :D

aja, har varit hemma vid Bella hela dagen, för er som undrar, hihi, haft jätte kul, även fast jag är jätte stel i kroppen, och har huvudvärk hela dagen. Missade fucking skit bussen hem, så fick gå från bingan. haha, fy fan vad jag frös.

Meen, ska i duschen så fort moa är klar, och ta värsta långbadet. :D 


I fredags, så var jag först på puma en timme, sen gick jag hem till Robin och vad där i ungefär en timme eller en och en halv? Sen fick jag skjuts tillbaka till puma, och var där till tolv. Var väll helt okej där. Har ju varit roligare liksom..


Men aja, ska inte skriva mer nu, ska se klart melodifestivalen, helt ärligt tycker jag inte att dom andra har varit så jätte bra?..Hoppas det kommer bättre. 


puss  

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards