mylifeasmicka

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Mikaela Bergström - 15 november 2011 21:34

Har precis sjungit in den där jäkla videon, ångrar att vi la upp den skiten, har suttit i flera timmar och försökt fixa med den videon.

usch. FAST, fast, det blev bra.  


hihi, nu dricker jag oboy, för jag kände att jag behövde vakna, för jag typ somnade. haha.


Alltså, just nu kan INGENTING göra mig sur eller irriterad, för jag är så JÄKLA GLAD!


hihi.


Såå, nu ska jag se lite på Systrar i Jeans 2, innan jag går upp och lyssnar på musik och läser. (Y'


bara så att alla vet så läser jag Gossip Girl, nu. haha, för mina andra böcker är vid mamma.

jo, puss hej.


btw; videon kommer vilken minut som helt upp på facebook. :)



en sak till - någon som vet hur man laddar upp bilder?

för dom kommer inte upp. :/

Av Mikaela Bergström - 15 november 2011 18:36

Kände för att göra en ny blogg, blogg.se har jag haft så länge jag kan minnas, och jag började tröttna på den nu. hihi.

Vad tycker ni om min header?

Det är den första jag gjort själv, och ärligt talat är jag as nöjd, även fast det blev lite stor. 


Jag är sjukt lycklig idag, när jag, Moa och Carro stod och väntade på bussen fick jag ett sms från Emma att Breaking Dawn hade bytt till 11 års gräns, vilket fick mig att NÄSTAN svimma, hihi. Vi stod typ och skrek då. haha.
Sen ringde jag typ några kompisar och berättade för dom.

Ah, nu är biljetter bokade till på Torsdag, då vi ska sitta på en såndär balkong, längst fram och i mitten. haha :D

Ska gå dit med Moa, Emma och Alicia, hihi. :)


Sen drog vi 3 in till stan och träffade Klara, jätte härliga tjejer alltså!<3

När jag skulle på bussen kom det att jag andvänt busskortet 2 gånger, så den där skit saken började pipa, och de gjorde inte saken bättre att buss chaffören vad typ störd. -.-

ah, fick gå på efter ett tag iaf.


När vi kom hem typ åt vi mat, och nu ska moa och jag sjunga in en låt, och sen lägga upp på facebook. :D

yes, den kommer ikväll. :)


skriver med imorgon. (Y'


puss. <3




hihi, ingen aning om hur man får upp bilder ännu, tror jag. O.o

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards