mylifeasmicka

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Mikaela Bergström - 16 november 2011 21:12

  

jätte, jätte fin biljett tycker jag. hihi.


 

och så en till bild som inte är så fin, min spanska läxa som jag måste göra nu.


BTW: det är bra mellan mig och A igen, men kan väll säga att vissa inte är som jag trodde att dom var.


xoxo 

Av Mikaela Bergström - 16 november 2011 21:01

Det här är bara ett test inlägg, ska se hur man lägger upp bilder. (Y' 


 


OMG!


Faaaan vad jag är bra, jag fick upp den. :D


Då så, hihi.


   


den här ska jag alltså se imorgon, världens underbaraste, finaste, berättelse/film som finns. <3


Av Mikaela Bergström - 16 november 2011 18:09

Har typ precis kommit hem från stan, har fikat med moa, och sen hämtat ut biobiljetterna!! :D


Vi tog bussen in till stan för att hämta biljetterna, och det var sjukt kallt, seriöst.

Sen gick vi ner till bion och kollade ifall det var öppet, vilket det inte var, -.- Så vi gick till Subway, för att se ifall det var något att äta där, men det stank sjukt äkligt där inne, så vi gick till Seasta, eller hur det nu stavas. Och där tog vi varsin kyckling grejs macka, sen satte vi oss och snackade och pluggade på spanskan. Vi har spanska läxa till på fredag, och jag är inte säker på att jag kommer kunna dom. ;s

ah, sen gick vi ner till bio grejen, och då var det ganska många som stod och väntade för att komma in, så vi fick stå i kö, och då började jag typ hypenventilera, hihihi.

Sen fick vi komma in, och stå i kö, och seeeeeen så när vi bad om våra biljetter och så, så frågade dom efter nummret och blablabla.

Men då säger dom att ingen har bokat på det nummret, och så där konstigt, och då har Alicia tydligen bokat i någon annan stad.! HAHAHA.

Så vi fick boka biljetterna igen, där. och sen fick vi dom, hihi. 

SÅ NU HAR VI BILJETTER! :D

YEY.

omgh, ah, ska snart i duschen, eller efter att vi ätit. Så ska nog se klart Systrar i Jeans 2, och sen äta och sen duschen. HAHA.

värsta bra planen. :)


ja, som ni vet så kan jag inte ägga upp bilder, och jag vet att det är tråkigt att läsa utan bilder, såååå, någon som vet hur man laddar upp? 

puss. <3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards