mylifeasmicka

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Mikaela Bergström - 18 november 2011 19:06

yes, har gjort mig i ordning och ätit mat. 

haha, Alicia och Emma kommer hit om en kvart, sen skjutsar mamma oss till gråbo och sen drar vi till puma. (Y'

yey, ser på film, så kan inte blogga just nu.


ses på puma, hihi. 


xoxo   

Av Mikaela Bergström - 18 november 2011 15:40

När vi slutade idag fick moa och jag stå och vänta på bussen i 40 minuter, eftersom den var tio minuter sen. -.-

Ah, när vi kom hem åt vi kladdkaka för att moa har namnsdag idag.

Sen kom pappa med mina och moas grejer, och min älskade dator. <3


hihi, ikväll drar man till puma med alicia och emma. kulkul. :)


hade både spanska och engelska glosförhör idag, spanskan sög, men engelskan gick det nog bra på. (Y'


Ska göra mig i ordning senare, och just nu sitter jag och lyssnar  på musik.

hihi.


E och M är såå sjukt jobbiga, M för att hon tror att hon är något, och så är hon irriterad hela tiden på bara två personer, och det stöt mig sjuuuukt mycket.

Och E är bara allmänt *. Orden borde jag inte säga här på bloggen, haha. :D


ah, see ya. <3


 


så långt som ögat kan nå, är det bara du. 


En sak till, jag har gått runt och tänkt på Breaking Dawn heeela dagen, och vill se den igen. Så antingen går jag på bio igen nu i helgen. haha.

Eller så väntar jag i flera veckor på att den kommer ut på tankafetast eller något. (a)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards