mylifeasmicka

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Mikaela Bergström - 27 november 2011 19:18

Helgen har varit rooolig. Och lång, känns det som.  


Jag har inte haft chans att blogga, även fast jag suttit på datorn ganska mycket, hihi.


I lördags åkte man till julmarkanaden här i tingstäde och va med Sanna och Lovisa och några från deras klass, så vi satt där och hjälpe dom sälja och köpte även muffins, haha. :D

Runt halv ett åkte vi där ifrån och till lummelunda församlinghem för att vara med på den där kör saken, så när vi kom dit så åt vi alla tacos, sen tränade vi för lucia - jag ska sjunga, nästan solo. Sen åt vi fika, och sen hade vi ganska fritt, och så skulle Adina med oss hem, och sova över, så vi såg på film och en massa annat.


Idag vaknade jag ganska tidigt av att Adina kommer och lämnar tillbaka min mobil, då hade hon tagit den när jag sov. xd

Så sen fixade vi oss och gick ner och åt frukost, sen såg vi på Titanic, och den filmen är såå, bra! Sen har vi pyntat med advent grejs.

Fatta att det bara där 3 veckor kvar till jul, och på min önskelista står en Iphone 4 S högst upp, eftersom min mobil jag har nu suger.

Sen gick vi ut till farmor och farfar och åt mat, och där kom adinas morsa och hämtade henne, så moa och jag gick hem efter ett tag, och nu sitter jag ensam i vardagsrummet eftersom moa ska duscha.


Ah, imorgon är det skola, och efter skolan vet jag inte vad som händer.


btw, någon som vill gå på bio? och se breaking dawn? igen, haha. :D


   

bara för att den här bilden är såååå fin - måste jag lägga upp den här.

skolavslutningen.


XOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards