mylifeasmicka

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Mikaela Bergström - 17 november 2011 21:10

Jag kan väll säga att det är världeeeens bästa film, som jag skrev på facebook.

Alltså, jag vill berätta allting, men jag måste plugga, plus att ni som inte sätt den ska få se den själva, hihi.


Men när Bella dör, då grät jag som fan, seriöst.

och jag kommer absolut ladda ner den på min dator så fort den kommer ut på någon sida. OMG, den var sååå bra, och nu är det ett helt år innan part 2 kommer på bio, så nu har jag mer att se fram emot. :D Jag kommer s'kert drömma om filmen också, för aj guuud, den är verkligen awesome.<3

Robert Pattinson, måste vara den snyggaste som finns på denna jord. hihi. :)


På tal om något annat, haha.

Jag har också lånat Moas mobil, knappmobil, för min stängs av och sätts på av sig själv hela tiden, såååå.


Jag är ganska trött nu, så ska upp och plugga på spanskan, sen ska jag fantisera om att Robert kommer och gör mig til vampyr, haha. Nej, jag skojade. :D


xoxo


hinner inte lägga upp bild.

Av Mikaela Bergström - 17 november 2011 16:01

kan väll bara uppmana er om att jag dör ikväll, och att ni jäääääätte gärna får komma på min begravning med blommor.  


ja, super kul dag i skolan idag, hihi. (Y'


Kom hem till mamma för ett tag sedan, ska snart äta, och sen platta håret och sminka mig. (a'


ska äta nu faktiskt. hihi.


Bloggar kanske mer n'r jag kommer hem, sitter på mammas dator just nu, för mi när vid pappa tills imorgon.


puss. <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards