mylifeasmicka

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Mikaela Bergström - 25 november 2011 22:19

Kvällen vid Sanna har varit suuuper!
Det hela slutade med att jag och Wilma gick runt och smetade in äckel dipp i ansikterna på varandra. xd

Berättar inte om kvällen nu, eftersom jag ska se på film, och ska snart gå och lägga mig eftersom jag ska upp SJUKT tidigt, även fast det är lördag.


Så, imorgon ska jag alltså upp runt klockan 8, för jag ska hinna duscha, föna håret, sminka mig, klä på mig, och en massa annat, sen ska jag till julmarknaden här i Tingstäde för att hålla Sanna och Lovisa sällskap när dom säljer saker på julmarknaden här i Tingstäde, ska även sjunga med dom där. :)

Ska alltså vara där klockan nio. -.-


Okej, så nu är jag sjukt törstig, så ska ta och dricka vatten, hihi. :D


xoxo


   

på tal om klassresa, hihi. - här är en bild från min gamla klass.

Av Mikaela Bergström - 25 november 2011 07:06

Jag vet, jag vet, jag vet, jag bloggade inte igår. ;s

känns hemskt eftersom en massa kollade min blogg igår, hihi.


Okej, jag kan säga att jag inte slappade så mycket igår, jag och mamma åkte in till stan för att köpa present till Sanna, min älskling som fyller år den 1 December, och ja. Det blev fiiina presenter som var ganska dyra. haha. :D

Sen kopm Harri, och vi gick och fikade på siesta, sen köpte jag halstabletter, och sen åkte vi till den där nya affären vid Ica Maxi, och där var det sjuuukt billigt, så jag köpte en jätte bra kräm för ansiktet, och nya borstar.


Sen åkte vi hem, och såg på film och sånt.


Vaknade tio i 6, sen kunde jag inte somna om, så jag log vaken till halv sju, och då gick jag upp och fixade mig, så nu sitter jag på mammas dator, eftersom jag packat ner min.

Vi ska t pappa idag efter skola, i think, eller så åker vi direkt till Sanna, faaast så blir det jätte tidigt. (Y'


Okej, bussen går snart, sååå.


xoxo


(bildlöstinlägg.)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards