mylifeasmicka

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Mikaela Bergström - 20 november 2011 15:05

Nu är jag klar med mitt rum, funderar på att städa det också, men tror inte att jag orkar det. 

Fixade mitt hår, och har sminkat mig, för jag känner mig konstig utan smink, haha. :D


 

vad sur jag såg ut. ;s

Av Mikaela Bergström - 20 november 2011 12:57

haha, jag suger på det här.


Jag har tvättat fönstret, och tagit ner gardinen, och ska snart gå ner och strycka den andra gardinen som ska upp. hihi.

Tänkte bara säga att jag suger att koppla i högtalare i min dator, jag sprang fram och tillbaka i mitt och moas rum för att hämta basen och allt, sen funkar inget av det. -.-

ah, tänkte på informera er om det här. :D


xoxo


btw; det kommer ingen bild på mig idag, jag har en dålig hårdag.. ;)


 


fiiiiiint <3

huh?

Av Mikaela Bergström - 20 november 2011 11:46

Hittade en video, som handlar om Breaking Dawns premiär.

En rapattack på Vakna med the voice.


så jävla dålig, men ändå sjukt grym!





idag ska jag iaf hjälpa mamma hänga upp gardiner och tvätta fönster, och ifall jag hinner ska jag träffa en kompis på stan. hihi.


xoxo <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards