mylifeasmicka

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Mikaela Bergström - 23 november 2011 13:35

Ha, vaknade runt halv tolv, tror jag. O.o

och kunde inte somna om, så jag gick upp och såg klart avsnitten av Gossip Girl, håller på att ladda hem sesong, 2. tror jag. haha. :D

Ah, mamma är och handlar, i think, så jag är forever alone i huset, haha. Har typ ätit frukost, och druckit en massa jouise. (vetti fan hur det stavas.)

Passar på att duscha nu, när jag har tråkigt. Vet inte ifall jag kan dra till skolan imorgon heller, för jag hostar typ fett mycket, och är typ trött och allting.

Men på fredag är det nog bra, eftersom jag känner mig bättre idag. :D

yey, sa jag igår att vi ska he till Sanna på fest på fredag? Om inte så vet ni det nu. :D


tack btw, alla sociala människor för att ni har sms;at. (Happy Girl.)


okej, xoxo. 


 

åh, det här var i sommras, fan vad jag saknar sommaren alltså.

 

jag just nu. huh?..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards