mylifeasmicka

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Mikaela Bergström - 29 november 2011 21:54

Allting blev plötsligt mycket bättre ikväll.


hihi, fast tänker inte säga hur, eftersom vi tänker göra det här flera gånger. HAHAHA. xd

Seriöst, sjukt kul.


Okej, öh har varit hemma från skolan 2 dagar, av en anledning som inte finns längre, så i´m back. :D

kul, right? 


Okej, jag har inte gjort så mycket dom här två dagarna, så jag pallar inte skriva om det.


Sitter och ser på Jersey shore just nu, är sjukt trött också så ska gå och lägga mig, eftersom jag ska till skolan imorgon. :D

så, vi ses imorgon.


Jo, btw, jag HAR LADDAT HEM BREAKING DAWN PÅ MIN DATOR! :D


hihihihi, finns att hämta på --> www.Piratebay.se

fast den finns nog bara på engelska, och det är ganska dålig kvalite, men det är det värt. :D


XOXO



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards