mylifeasmicka

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Mikaela Bergström - 3 december 2011 12:44

Sorry att jag inte bloggat, har inte haft luuuust.

Men i iaf.

Det var en awesome kväll igår.

Mamma skjutsade oss till puma, sen mötte vi Alicia, linus, simon, och några till jag inte mins namnet på. Vi satt ett tag inne i ett av dom där rummen, och typ hade skit kul. 

Sen gick vi runt och träffade lite folk och allting blev helt awesome. :D 


Runt halv tolv gick Alicia hem, och moa och jag var kvar till typ tio i tolv och satt och pratade med Simon, och typ kanske någon som hette Nicklas, haha, och sen en annan kille.

Ah, när vi var på väg hem kom typ, Jonathan och Pablo och deras kompisar fram till oss fulla som fan, hahaha, omg. Det gick inte att höra vad dom sa. xd


Och nu så har jag precis ätit frukost, ska in och köpa julklappar lite senare.

Så vi kanske ses?


xoxo


 

niiiiiice :D   

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards