mylifeasmicka

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Mikaela Bergström - 24 december 2011 17:16

Yes, idag, som säkert alla vet, är det julafton, haha.

(BTW; JAG KAN INTE TA EMOT SMS PÅ MIN CP MOBIL, SÅ DET ÄR DÄRFÖR JAG INTE SVARAR PÅ SMS!)


Dagen började vid mamma, då vi åt frukost och öppnade julklappar, fick bland annat kläder, smink och smycken, sen har Jonas skickat hit två julklappar till mig och moa, och det var min jääääätte fina pyjamas som jag önskade mig.

TACK BROR! <3

Sen gick vi hem till mormor, och väntade på Göran och Anita, och när dom kom åt vi julbord, grejs. Och sen öppnade vi julklappar, och då fick jag en jääääätte fin badrock av min mormor, exakt en sån jag ville ha, och sen av göran och anite fick jag en ny mascara, som jag önskade mig, och en rosch, och någon lykta med en jätte gullig tomte på. hihi. Och sen gick moa och jag hem och packade det sista, och sen kom pappa och hämtade oss, så nu sitter jag hemma, eftyer att ha varit vid farmor och farfar, och väntar på att några från släkten ska komma hit, så att vi kan öppna fler julklappar, hihi. <3


xoxo!



   

BILDERNA BLEV JÄTTE DÅLIGA, JAG VET. MEN DOM ÄR TAGNA MED MIN WEBBKAMERA, OCH DEN SUGER!



Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards