mylifeasmicka

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Mikaela Bergström - 28 december 2011 22:36

hihi, guud vad jag fixat idag alltså, tog ner alla mina plancher, från väggen, och kopierade ut en massa nya JustinBieber bilder istället, och sen klippte jag dom och satte dom jätte fint på min vägg. <3

Seeeen, ville jag ha en ny lampa, så vi skulle fixa det, men det var farligt, sa pappa, för vi måste byta tändningsknappen, haha. Aja, nu fick jag bort den fula lampan iaf, och sen tog jag ner den fula bokhyllan, och ska typ, imorgon, eller något sätta upp TV jag och moa fick av pappa i present när vi fyllde år där. (Y)

Det har tagit typ hela dan, haha.


Imorgon, ska man iaf åka in till stan, vet inte ifall vi skulle träffa Gabbi eller inte, men moa sa att det kanske blev så, men annas åker moa och jag in själva, måste kolla efter Justin´s bok, och album, hihi.

Letade här om dagen efter hans parfym också, på nätet alltså, men det fanns ingenstans. -.-

Sååååååå, jag ska kolla om några dagar eller så.


bilder på julklappar, och saker jag köpt själv.

(inte alla julklappar, dom flesta är vid mamma. OCH, vi fick en videokamera, men den var det något fel på, så pappa har lämnat tillbaka den, så vi får en ny. hihi, just so you know, att ni inte tror jag ljög på FB.haha)


  

Julklapp från mamma.


 

Julklapp från Jonas, hihi, och ett linne till det, love<3

 

det blev ingen bra bild, men den har jag köpt själv.

 

stativ till videokameran. Från pappa.


 

väska jag köpt sjääälv. <3

 

hihi, mitt vackra skal. :D

  

U Smile, I Smile <3


xoxo

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards