mylifeasmicka

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Mikaela Bergström - 30 december 2011 17:48

Vetti fan vad jag ska göra på nyår, skulle kanske vara med Amanda & Sanna, men fick inte för amandas morsa, och jag vill inte vara med pappa, susanna och farmor&farfar heller. ;s

baaaaaaajs, något tips?


Iaf, igår var man på stan med Nattis och Bella, jäääääätte kul!

Världens finaste tjejer alltså. <3

Och, sen tog vi bussen hem typ vid 10, och då, när vi kom hem, så träffade vi pappas tjej, Susanna, eller hur nu hennes namn stavas, och fick ffffina julklappar av henne, smink, (en vibrerande mascara(!), en sjal, och ett jätte fint armband. Hon är jätte cool alltså!. :D

Ah, har varit på stan med Nattis idag, skulle egentligen träffa Bella också, men vet inte var hon var någonstans. Meen, vi tog bussen till mamma, och har precis ätit, och ska snart göra mig iordning för puma. 

ses vi där? :D


xoxo

 

guuuuuuuuud vad jag längtar efter sommaren!

nu får snön absolut inte komma. Då kommer den ligga kvar till typ, augusti.

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards