mylifeasmicka

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Mikaela Bergström - 8 december 2011 21:20

Kom hem för en time sen, ungefär.


Först var det skolan, sen tog man bussen till mamma igen, och där åt man snabbt mat, och sprang sen upp och packade och gjorde ett försök att locka håret, (vilket inte gick bra alls, eftersom mitt hår blir platt så fort jag lockar det, och så hade jag bara en halvtimme på mig.) Så, det blev inte så mycket lockar, men det blev okej. :)

Ah, sen åkte man till tingstäde och gick lucia tåg grejs, haha.

Efter så träffade man underbara människor, och typ hade awesome!


Imorgon är det skola. -.- Och vi har spanska glosor till imorgon, och jag kan bara två stycken av dom. Så, nu ska man snart plugga.

Efter skolan tar man bussen till tingstäde igen, och sen blir det att platta håret, eftersom jag glömde locktången vid mamma.

Sen äter man kvällsmat, och sen åker man till martebo och går lucia igen, sen fixar man sig lite till, och sen skjutsar pappa oss till puma. :D Vi kommer ganska sent, men det blir super ändå. 

Sen på lördag ska man på myshelg vid Lovisa, ska sova där, och sen på söndagen så ska vi sjunga lucia igen i kyrkan där. Kommer fan dö av trötthet..


Okej, ska plugga nu.

adios!


   spanskaaaa.  

extra läxa eller något som jag fick från slöjden, men jag kommer inte kunna göra klart den, eftersom jag bara fick med mig en tråd hem.

 

och så världens underbaraste. <3

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards