mylifeasmicka

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Mikaela Bergström - 13 december 2011 18:58

Var på simtestet, och blev godkänd, *yey*, och sen var jag till och med i skolan, vilket jag inte trodde att jag skulle orka, men i did it! Och nu mår jag inte alls bra..Har huvudvärk och ont i nacken, och halsen. Allt sitter på vänster sida, och kommer antagligen från min nacke så pappa masserdade den ett tag förrut, och han ska snart göra det igen, annars kommer jag dö av huvudvärken.:/ Så blir nog ingen skola för mig imorgon..


Men i alla fall, på simingen så fick vi simma fyra varv, alltså 200 meter, sen 50 meter ryggsim, sen fick vi flyta i 1 minut, sen trampa vatten i en minut, och det gick supaaahh. :D

Moa tänkte hoppa från femman, HAHA. tror ni hon gjorde det? Nej, hon stod där uppe tills hennes hår var så gott son torrt, och tills lektionen eller vad det nu heter tog slut. xd


Vi missade matten idag också, för vi skulle göra oss i ordning på en halvtimme, vilket vi inte hann, sååå sen skulle vi se lucian och blablabla, så där fick jag och några till frånvaro på..fick även frånvaro hela dagen igår eftersom pappa glömde sjukanmäla mig. Lol, han är verkligen osmart..


Jag bara MÅSTE tipsa om ett spel jag laddat hem på min mobil, det heter Clouds&Sheep, och är så sjukt beroendeframkallande! Seriöst, har geekat det hela dagen. 

Vet inte ifall det går att ladda ner på iphone, men på android gåre iaf. ;)


Efter skolan i alla fall åkte vi hem till mamma, och var där ett tag, är ganska stolt över mig själv, för jag lärde mig shuffel dance. :D

guud vad nice!

Sen tog vi bussen in till stan, och var där i 25 minuter, och sen tog vi bussen hem. 

Vilket inte heller gick bra, eftersom den jälva buss shaffören eller hur fan det stavas typ aldrig kört den bussen förrut, så vi fick gå av typ en kilometer ifrån vårat hus, och fick gå typ fett långt innan pappa hämtade oss.  


Meeeen i alla fall, så ska jag lyssna på musik och geeka spelet igen, hihihi.

xoxo


och så vill jag bara säga att jag är förälskad i dom här käderna:


sååå, snygg!

Bikbok: 199 kr



Bikbok: 299kr



En sjuuukt snygg Daisy bag, finns också på Bikbok.

299 kr


Och sjukt härlig pyjamas som jag är total förälskad i!

Också Bikbok.

299 kr


bara så att min kära mamma vet, så finns det på Bikbok, som jag säkert skrivit fyra gånger redan. -.-

fina, huh? 




Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards