mylifeasmicka

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Mikaela Bergström - 4 december 2011 13:39

Checka den här låten, den är sååå bra!



åh, dom är så snygga också!


btw; så är Justin också snygg.

 

hihi, im in love. <3


Igår, så stack moa och jag in till stan och köpte julklappar, och nu ska vi bara köpa till 3 stycken till, sen är det klart, men jag måste ha pengar på mitt kort först, haha.

Köpte även hårspray till mig själv, haha, alltså, om man går på stan och bara köper till andra, så måste man ju köpa något till sig själv också. :D

Har en ny favorit affär, Åhlens, alltså, där finns allt! 

När vi skulle ta bussen hem såg vi Emma och Julia, så vi gick till dom och hängde med dom, sen tog vi samma buss med dom hem sen.


Idag har jag inte gjort något annat än att ätit frukost och suttit vid datorn, hihi.

Ska väll gå ner och hjälpa mamma baka, fast vi har fått besök av någon, sååå, hahaha. 


 

ah, super bra hårspray, och den kostade bara 69 kronor. :D


xoxo     



Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards