mylifeasmicka

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Mikaela Bergström - 27 december 2011 00:10

Alltså, att ha något emot mig och moa innan man träffat oss är du faktiskt lite blont..Man kan ju inte ogilla någon man inte träffat, eller känner överhuvudtaget, right?

Och eftersom jag inte känner er som gör så heller, blir det ju ännu mer wierd. Eftersom jag inte vet vem ni är, och ni inte känner mig, så blir det ju helt fail. Och att skapa rykten om moa och mig, det kan ni ju sluta med också, eftersom ni inte talar sanning, eller hur?. :)

kisses bitches.<3


aja, till något helt annat, så har jag varit på mellandagsrea idag med moa och kusin. :D

Fick ju ett presentkort på 750 av Harri, på BikBok, så där köpte jag en fiiiiin vit tröja, och den där SJUKT SNYGGA VÄSKAN SOM JAG VILLE HA! hihihihi. :D

Köpte även en jullkapp till Hanna, hihi, lite efter kanske, men det blir det värt. Hon är ju i Stockholm nu, på mellandagsrean, och det var ju SJUKT smart att åka till Stockholm och göra det, haha. Ska fan göra det nästa år. :D

Hade en Julafton här ikväll också, fast med Heddas familj, eftersom dom firade jul vid heddas pappas bror. Så då fick jag en bok, och en Kalle Anka tidning av en skumm kille, hihi, och en tvål. :D

ja, fintfint.

Imorgon vet jag inte vad som händer, slappar dag, eller så drar man in till stan igen.


Ska nu, måla mitt skal på mobilen, lila, och skriva justin bieber på det, hihi, sen ska jag måla mina headset lila, och skriva JB, på dom. haha. :D


xoxo


   

JAG VET ATT DET BLIR DÅLIGA BILDER, MEN LEV MED DET TILLS JAG HITTAR SYSTEMKAMERAN!

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards