mylifeasmicka

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Mikaela Bergström - 16 december 2011 23:46

Yesss, jätte kul kväll ikväll. Vet inte ifall jag missade något med att inte gå på Uncel grejs festen, meeeen jag hade super kul ändå. :D

Guuuud vilka härliga människor det finns alltså.<3


Aja, orkar inte berätta, lol. Okeeeeej, ska sova snart, dör av trötthet, haha. Somnade inte förrän typ fyra inatt. Usch vad det suuuuger!


Ingen aning om vad som händer imorgon, kommer antagligen sova bort hela dagen, hihi.


xoxo


Av Mikaela Bergström - 16 december 2011 18:07

Yeah, ikväll blir det puma, meeen det är ju Uncle Joe's fest också, så ifall det blir tråkigt på puma så drar man dit, hihi. Eller jag vill det, men jag vet inte ifall Alicia och Emma har pengar..

Vilka ska på Uncle Joe's fest? Vet iaf några som ska dit, och även några andra som ska på puma, så ja.. Vi får seee. Jag är taggad iaf. :D


Ska väll upp och fixa mig snart, för ska dra vid sju, i think, och väntar fortfarande på att Moa ska komma hem från frissören, snackade med henne för ett tag sen, och hon har klippt upp det lite, och tunnat ut det så att det känndes som att lyfta en fjärder. O.o

aja, får se om ett tag, och då kommer det ofc upp bild. ;)

ses vi på puma, eller Uncle Joe's?

xoxo


 

gammal biiild, men vill ha tillbaka det håret.


hihii, bara för att jag är tvungen.

 

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards