mylifeasmicka

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Mikaela Bergström - 14 december 2011 12:35

Yes, har jobbat sen jag vaknade med den. Vad tycker ni?

hihi, var såklart tvungen att ta twilight citat, haha. :)


Moa tyckte att den blev lite, rörig, eller kluddig som hon sa. haha, meeen, jag tyckte det den blev helt okej. (Y)


nu ska jag iaf ta en alvedon, sen städa rummet.


xoxo

Av Mikaela Bergström - 14 december 2011 10:32

Då är man sjuk då, haha. Så blev ingen skola för mig idag, mår piss..


Men ändå, ska börja på en ny header idag, haha. Jag har tröttnat på den andra, så det böir att göra en ny. Men först ska jag klä på mig och gå ner och äta frukost, sen ska jag städa mitt rum medan jag lyssnar på musik och blablabla. Sen ska jag duscha också, haha. Looool.

Ifall min huvudvärk försvinner så blir det skolan imorgon, sen måste man köpa julklappar, ska köpa till 3 till, hihi. 


På fredag vet jag inte vad som händer. ;s 

Moa ska till firsören typ vid fyra, och jag ska till mamma, sen blir det antagligen puma eller den där andra festen.


aja.

xoxo



bääääääääst!

Presentation


Jag heter Mikaela, är 13 år och skriver om allt som händer i mitt liv. Jag älskar film och musik, även vänner och familj, mode och smink är det bästa jag vet.

Gästbok

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards